Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, December 7, 2009

2nd Disember 2009

Alhamdulillah....

~3 tahun menyemai CINTA menyulam KASIH~


SeMoGa KeBaHaGiAaN InI MiLiK KiTa SeLaManya

Tuesday, December 1, 2009

Masak time...

Raya, raya jugak... tapi bila hubby balik sebolehnya aku akan cuba luangkan jugak masa memasak utk kami makan sekeluarga. Kalau tk, agak susahlah sebab takda org nak tengok kan Isha bila dh sibuk kt dapur. So, dapat daging korban boleh tahan banyak jugak. Apa lagi... masaklah. Hubby kalau boleh nak aku bakar daging tu mcm yg aku buat hari tu je. Tapi disebabkan daging yang diberi tu kebanyakannya lemak/tetel (hubby panggil lemak tu 'tetel'), so terpaksalah aku masak resepi yg lain...
Goreng merah cam ni ok lah kalu nk mengelakkan dari muak sebab banyak sgt lemak

Pari bakar

Cecah sambal kicap

Antara sayur favourite hubby


Dessert time..