Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, July 11, 2010

Upin & Ipin

Anak perempuan sorang ni minat yang teramat fanatik pada Upin & Ipin. Balik rumah je terus tunjuk VCD Upin & Ipin, bangun tidur je terus sebut upin/ipin (biasanya dia akan sebut 'Pin' je). Ada sekali tu dlm pukul 3 pagi dia tak boleh nak tidur, terus kejutkan mama dia suruh buka 'Pin' Dashyat betul penangan kartun malaysia nih. Mmg kalu aku kat rumah dengan dia, takda canlah nak tengok berita ke...movie ke...asyik UPIN & IPIN jek!