Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, September 5, 2010

Lagi 4 hari je

Wah... cepat betul masa berlalu. Jumaat ni dah nak raya. Seronoknya tahun ni dapat beraya ngan suami, anak dan bakal anak dalam perut yang sangat-sangat aktif menendang setiap hari. Yang bestnya jugak pasal angah pn ada sama beraya tahun ni. Jadi lengkaplah kami satu keluarga. tahun ni pun nak beraya kat homestay ayah kat losong yang dah pun siap secara rasminya. So, dah berapa tahun pun aku dah lupa beraya kat k.trg. Selama ni raya kat kemaman dulu, then lepas sembahyang raya baru bertolak balik ke k.trg. Malam baru sampai rumah tok'ki sebab banyak sangat persinggahan..

Persiapan raya kali ni lebihkan utk suami dan anak jelah. Aku pn tgh keadaan mcm gini, takda nk membeli baju sakan sgt sebab sekejap je boleh pakai. Beli kuih raya pn letak kat umah mak je. Rumah aku sapelah yang nak datang...hehehe. Ish bilalah nak merasa persiapan raya utk rumah sendiri ni....iskiskisk!