Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, July 12, 2009

Cerita pasal BABY CAR SEAT



hihihihi...


nak dijadikan cerita..aku ni dah tak sabar-sabar nak belikan isha baby car seat..yelah..boleh jalan-jalan berdua ngan anak..takdalah harapkan orang je suruh pegang isha time abah takda..kebetulan abah pulak ajak pegi jalan kat kuantan, apa lagi aku ni sibuk ler cari baby car seat utk isha. Jumpalah baby car seat ni tapi tinggal dua je lagi. tak banyak choice..tapi disebabkan dah berkenan, belilah...warna biru lagi.


hihihi...sayang seribu kali sayang, tak sampai 24 jam isha sempat bergaya dengan baby car seat tu, sekali abah nak lock yg bahagian tengah tu tak bolehlah pulak..sampai berpeluh abah cuba nak betulkan...eeemmmmmm...aku pun apa lagi..stail tak puas hati..beli mahal-mahal (takdalah mahal sgt kalau nak bandingkan ngan baby car seat yang ada sampai mencecah ribu ringgit reganya)..petang tu jugak ajak abah pegi kuantan..sampai kat kedai tu, aku mintak duit balik...yelah kalau tukar dgn yg baru dan rosak balik, takkan kitaorang nk pegi kuantan smula semata-mata nk tukar baby car seat utk kali keduanya, lagi satu mcm tk munasabah cepat sgt rosak..padahal baru je beli..tanpa banyak kerenah, aku dapatlh balik duit baby car seat tu..sekali on the way nk balik kemaman..ternampak pulak satu butik baby kt tepi jln tgh2 bandar kuantan tu..apa lagi, aku ajaklah hubby singgah! eemmm...lawa2 jugak baby car seat yg ada kt situ...and harganya lagi murah dari yang kitaorang beli sebelum ni, selesa pun selesa utk isha duduk..fikir punya fikir...terbelilah kitaorang baby car seat yang warna pink ni...hihihi....untung isha, berbaloi jugak kitaorang ulang-alik kuantan walaupun penat!

No comments:

Post a Comment