Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, August 15, 2009

Team Building 4-6 Ogos 2009

Wawiwu....kursus 3 hari yang agak menyeronokkan tapi terselit jugak sedih pasal teringat anak yang kena tinggal kat umah..iskiskisk..kalaulah tak pegi kursus ni, aku tak kenal pn Mayang Sari Resort ni..nama je org terengganu..tapi kalu orang tanya mesti aku terkial-kial tak tau kat mana..yang paling aku suka makanan dia..pergh! sedap oooo..semua aku bedal except seafood & ais ler..still dalam pantang lagi ler katakan. Aku sebilik ngan syima & serumah ngan k.sya, huda, azida & cik mek yang suka ketawa (lupa nama dia).umah depan swimming pool.sempat jugak aku mandi (walaupun bahagian kanak2 pasal yg dewasa boys dh amek) after kena hujan masa ikut berang ngan lebah pegi mancing yang akhirnya tk jadik sbb ribut melanda.hahahaha...
ni umah yang kitaorang stay..buka sliding door terus swimming pool..huhu..aktiviti yang fasilitator bagi pn agak best ler..so, takdalah homesick sgt pasal quite enjoy ngan geng2 yang kelakar ni. so, kitaorang dibahagikan ikut group..group aku nama 7E (7 Elements) lebah, berang, teh, tenggiri, kaktus, singa & kala jengking. rasanya yang paling aktif dlm group aku lebah ngan berang lh kot..seniorlh katakan..
Tengoklah muka berang tu..garang oooooo...gerun rasa...hahaha..banyaklah aktivi..tapi dalam banyak-banyak tu, favourite aktiviti aku suka masa nyanyi sambil berlakon tu..group aku dapat lagu 'Sedangkan lidah lagi tergigit'..aku dengan yoe nyanyi..yang lain berlakon..sempoi gila lebah jadi perempuan..isteri kepada berang..hahahaha
aktiviti lain pn best jugak..cuma tak tercerita dalam blog ni..banyak sangat...



Ni time makan..banyak ooo aku makan..k.sya bagus..selalu habiskan makanan dia..camna ek nak tiru dia..






Fuh...lega pas dapat sijil..habis satu bab..Sesi bergambar...kaum pompuan je yer..

Ni kira dah grad lah ni... Alhamdulillah..

Yahooooooooo...buleh balik!

1 comment: