Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, December 23, 2011

Masak oh masak...

Since dh jadi surirumah sepenuh masa ni,
hubby rajinlah request masak tu masak ni. Tapi dia takdalah paksa aku buat. Bila dia request, biasanya aku akan diam jek...tapi 1-2 hari lepas tu mesti dapat punya..hehehe..
Dh 3 tahun duduk berjauhan, jadi aku tk berkesempatan nak masakkan utk en.suami yg best best sgt memandangkan aku pn duk ngan family, kadang dia balik pun kitaorang byk makan kat luar jek...selebihnya kat rumah mak yang banyak masak. Mak kurang gemar kalau orang lain yang masak kat umah dia...katanya malas nak kemas balik...huhu


Favourite utama hubby biasanya makanan berasaskan daging...masaklah apa pun asalkan daging...mesti dia selera punya
then, masak lemak...apa-apa yang dimasak guna santan, automatik jadi favourite dia...hrm...



Ni antara yang aku sempat snap!



Ikan Kerapu Masak Stim



Daging Bakar + Sambal Kicap




Nasi Daging Pelangi? ni resepi ciptaan sendiri, maka aku letaklah nama ikut suka...haha. Bangga sebab 3x hubby tambah nasi..sedap katanya




Rebung Masak LemakItalic


Banyak lagi...tapi ni je antara yg aku sempat snap. nak snap byk2 pun nanti blog ni dh bertukar jadi blog masakan..haha..saja je suka-suka buat mengisi masa terluang..



No comments:

Post a Comment