Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, December 20, 2011

Tak pasti apa yang aku rasa?

Banyak sangat yang aku rasa dlm hati & jiwa aku sekarang ni

semuanya bercampur menjadi satu..

Since dh 5 bln aku tk kerja ni, aku dh mula terasa boring, teringat kawan-kawan kt tempat kerja lama, teringat keaktifan aku ke sana ke mari dulu...dn banyak lagilah yang 'ter'nya...

Tapi, dalam masa yang sama aku ok je dengan life sekarang. Everyday, celik je mata ada 2 permata hati dikiri dan kanan aku yang sangat2 perlukan perhatian dari aku terutamanya.

Setiap hari aku akan fikir dn cuba berikan yang terbaik untuk keluarga aku

kadang-kadang je bila aku rasa sunyi...aku mula rasa sedih...yelah, dulu kawan-kawanlah tempat aku bercerita, ber'ngulor', berkongsi pendapat dn segalanya...but now...dh tak macam dulu lagi

kadang bila aku buka fb, tengok kawan-kawan yang aktif posting aktiviti diaorang kat sana..aku rasa cam 'alah, kenapa aku tk ada kat situasi tu..., kenapa aku ketinggalan' tapi dalam masa yg sama aku terfikir kenapa aku mesti fikir macam ni? perlu ke lagi semua tu?

Kadang aku cuba je ignore semua tu...tapi mana aku boleh tipu perasaan aku

Aku adalah aku

aku tk boleh tipu apa yang aku rasa..aku tk nak hipokrit pada diri aku sendiri

yang nyata, aku happy dengan life aku sekarang...dan dalam masa yang sama aku rindu dengan life aku dulu..

Tuhan dh tentukan yang mana terbaik untuk aku. ni jalan yang aku pilih...maka inilah yang terbaikkkk untuk aku....

Redhalah duhai hati...

No comments:

Post a Comment